Ryggproblem!

När skadan väl är framme så blir det inte roligt!
Har haft ont i rygg, axlar, nacke ett teag nu....men det här senaste är inte rolig!
Finns en punkt under vänstra skulderblad som nu har börjat till och med domna bort :O
 
Så igår känndes det som att jag hade blivit totalt bortdommnad!! Kunde inte ens gå och jobba, och det är ju aldrig uppskattad när man inte kan gå och jobba för dem som ska komma den dagen. Det många glömmer bort är att jag också kan bli sjuk och dylikt! Jag gör det inte för att jag tycker att det är roligt!
 
Så snabbt blev det att hitta någon massör som kunde fixa det och egentligen så ska man inte vänta tills det blir på den här nivån att det gör så ont att man knappt kan röra sig. 
Grejen var att det känndes bra ett tag, men idag så känns det som om jag har blivit överkörd av en stor lastbil och den där känslan av att det domnar bort är framme igen :(
Måste sluta ta så många kunder samntidigt efter varandra för att vila ryggen nu ett tag fram!!! 
 
December nu!! 
Har haft mitt företag nu i 2 hela år!! 
Mycket som har hänt under de åren bland annat 3 flytt :/
Men till nästa år så kommer det nya grejer som jag har hittat på :) Ska bli roligt med att göra lite andra saker också.
Kommer även en kurs jag måste gå på. Arbetsmiljöverket har hittat på en ny grej :/ 
Det kommer alltid något nytt!! 
 
 
 
 
 

Kommentera här: