Nyheter!

Nu har det hänt saker!
Har länge velat köra utbildningar men inte haft plats för det, men nu kommer jag ha riktigt mycket plats för det! 
Jag har nämligen skrivit under på en lokal i närheten till Triangeln i Malmö! 
 
Så snart kommer jag att köra både ögonfransförlängning och utbildningar i Malmö :D 
Måste bara renovera lokalen jag har för den ser lite sådr ut just nu. Har en hel del skönhetsfel. Men när det väl blir färdigt kommer det vara fint ;) 
 
Jag kommer att ha kvar min AE Lash Extensions men kommer att även heta LashBeautify. Salongen kommer att heta LashBeautify. 
 
Ska bli så spännande att se den lokalen gå från så som den ser ut nu till hur den kommer att se ut sen. 
Vill även hyra ut till andra som jag kan jobba ihop med.
Då jag har lite tidsbrist så får jag ofta tacka nej till kunder som vill komma då de flesta inte vill vänta i 3-4 veckor på att få komma och göra ett nytt set. 
Är i riktigt stort behov en ögonfranstylist!!!! 
 
Vet inte riktigt när den nya salongen kommer att bli färdig men hoppas att den blir klar till mitten/slutet på Maj! 
 
 
 
 

Kommentera här: