Jobbig telefon och dåliga bilder

Igår gjorde jag ett JÄTTEFINT sett volym fransar, men redan innan jag började visste jag att jag bara MÅSTE göra en bild på min kund när vi var färdiga. 
Hennes ögonfärg var det finaste jag har sett på länge. En blandning av grå,blå,grön,gul och brunt.
 
Gjorde färdigt och allt, sen när jag skulle ta bilder, ja det är en annan historia.
Jag är SÄMST på att ta fina bilder. RIKTIGT dålig. Tycker det är jobbigare att ta en fin bild än att göra fina fransar. Vissa vet exakt från villken vinkel man ska ta fransarna så att de ser jätte fina ut (för tro mig det gör jätte stor skillnad på vinkeln)  och jag verkligen suger på det. 
Inte nog med att jag har världen struggle med vinkeln så märker jag inte att min tröja telefon gör fokus på helt andra grejer än vad jag vill.
Jag vill inte vara den heller som håller på i 20min för att göra några bilder. Känns jobbigt! 
 
Såååå.....jag gör bilder men alla, ALLA mer eller mindre blir dåliga! :( 
Jag får skylla mig själv lite för jag bara gör en massa bilder och tittar inte ens igenom dem om de är bra eller inte. 
 
De här bilderna hade blivit jätte fina, OM de hade varit skarpa och inte suddiga :( :( 
Och nu i efterhad så ser jag också att jag hade kunde gjord de från en annan vinkel igen.....
Blir så ledsen då fransarna blir jätte fina men bilderna ger inte tillbaka det, i verkligheten är de helt fina och fluffiga. 
Känns som vi fransstylister vi måste vara en hel del andra saker än bara fransstylister. 
Borde gå på någon fotograferings kurs eller dylikt så kanske jag kan börja göra fina bilder. 
Ibland kan jag få ihop det med riktig fina bilder som förra gången på min lillasyster, men har inte en blekaste aning hur jag fick till dem XD 
 
Jag hittade en bild sen i alla fall till slut. 
Sen var det Instagram som var jobbig mot mig. Jag skrev en massa hastag och tydligenfår inte göra hur många som hellst (som jag inte hade en aning om) texten lades inte till bilden. 
Inte nog med det men jag hade tydligen delat bilden till Facebook, och där kunde man se hela texten så jag kopierade det och skulle lägga in den igen i instagram....då dör telefonen.
Kännde bara att det inte var min dag då :(
 
Det slutade bra i alla fall, fick upp bilden och text också :) :) 
 
Vill du veta mer om ögonfransförlängning i Malmö, eller göra en ögonfransförlängning i Malmö besök www.alexandraeros.com för priser och bokning. 
 

Kommentera här: