Julstök

Nu börjar jag känna hur allt med jul stress börjar krypa sin in på mig!! 
Försökte handla julklappar i lördags då jag inte har fixat något alls, det gick inte så bra. 
Jag fixar inte mycket folk på en och samma ställe, och det är riktigt mycket folk ute nu!
Får väl skylla mig själv lite att jag inte har planerat in detta lite bättre, men detta gör jag varenda år så det känns som detta börjar bli en ritual innan jul. 
 
Tänker iblan att jag ska gå och fixa lite efter jobb, men sen så har jag bokat in vissa efter oridinarie öppettider, och då finns det inget tid heller att gå någonstans.
Jag jobbade för sista gången på lördag i helgen för 2016, så det finns inga lediga lördagar från och med nu!!
 
Jag kommer inte heller att kunna trycka in folk lite här och där då jag inte har någon möjlighet för det längre!! Jag har inte möjlighet att trycka in kunder innan eller efter öppetider! 
Jag tycker att jag har varit brutalt jobbig med att påminna alla med ju/nyårs-tider ända sedan typ oktober.
Finns där ledig inne på bokadirekt då finns det, finns det inte, nej men då får man försöka hålla utkik om det är någon som får för sig att avboka.  
 
En riktigt tråkig grej är att jag har börjat få brutalt ont i handleden :(
Att jag har ont i axla och nacke, det börjar bli en vanesak :D Men handleden är något nytt och jag vet inte ens egentligen var det gör ont. Jag kan inte peka på att just där, utan det rör sig i hela handleden mer eller mindre. 
Hoppas att detta bara är en fas och att det går över snart. 
 
Tyvärr blir det inte mycket ledighet detta året då alla helgdagar hamnar på en lördag eller söndag. Så det blir inte mycket vilande för min handled om det nu är det den behöver. Vi får hoppas det går över snabbt då jag har riktigt många jag måste fixa till både innan jul och nyår ;) 
 
Är du intresserad av en ögonfransförlängning i Malmö eller vill boka en tid för ögonfransförlängning i Malmö besök www.alexandraeros.com för pris och bokning

Kommentera här: