Min egen fransutbildning i Malmö

Som många vet så har jag min stora lokal för att meningen är att jag ska börja utbilda i ögonfransförlängning. 
Jag ska ha grundutbildningar i singelfransar (alltså det första utbildningen man gör för att jobba med ögonfransförlängning) 
Så jag har beställt in övningshuvud.
 
De använder man första gången för att öva på plockteknik och separering innan man börjar med en riktigt modell. 
Jag har aldrig använt mig utan dockhuvud och när jag öppnade lådan de kom i förväntade jag mig att de skulle vara av hårt plast. Men nej, de  är av något annat (kanske någon sorts av silikon) för de är inte helt mjuka men de är inte heller hårda och de känns lite som träningshud.
Absolut inte det jag hade förväntat mig men men....överasking var det :D Trodde verkligen de skulle vara av hårt plast :D 
 
 
 
Jag har ju gjort fransar nu så länge att jag behöver lite omväxling lite då och då, och vad är inte bättredå  än att börja hålla utbildningar. 
Såååå.....jag har blivit en Lilly Nails lärare :) :) 
Nej...inga naglar....fortfarande!! 
Väntar nu bara på att bli verifierad hos Klarna så att de som anmäler sig till kursen kan välja att delbetala utbildningen för det kanske inte alltid man har 13.500kr liggandes hemma. 
 
Vill ni veta mer om fransutbildning i Malmö, eller göra en ögonfransförlängning i Malmö, besök www.alexandraeros.com för information, priser och bokning. 

Kommentera här: