Nytt år, nya tag

Så då är hela jul och nyårs-stressen avklarad. Nu blir det lite mer lungnare. 
 
I år så blir det mer fokus på andra saker. Jag ska börja hålla utbildningar och försöka dra ner lite på mina behandlingstider. 
Ska försöka (igen) få hit någon som kan avlasta mig med kunder, då jag vet mycket väl om att nu i januari,februari, mars blir det relativt lungt men sen så kommer sommaren och då börjar kaoset igen. 
Måste även börja ta tag i min microblading då jag vill verkligen börja med det. Har lite mer tid nu att sätta mig ner och öva ordentligt. 
 
Om några veckor åker jag upp till Göteborg för Lilly Nails konferans om hur vi ska ha utbildningarna från och med nu. Kommer bli längre i och med att härdplast måste in. 
Men om det kommer mer info då :) 
 
Hittade en gammal bild när jag tittade igenom min iCloud. La upp den på instagram och den fick helt många gillningar. Blev lite förvånad faktiskt 
 
 
För mer information om ögonfransförlängning i Malmö, fransutbildningar i Malmö  eller om du vill göra en ögonfransförlängning i Malmö besök www.alexandraeros.com för bokning.
 
 

Kommentera här: